Дванадцаты конкурс святога Іераніма

Дванадцаты конкурс святога Іераніма

У гонар дня перакладчыка, які штогод праходзіць 30 верасня, Дэпартамент па дзялах Генеральнай Асамблеі і канференцыйнаму кіраванню ААН (ДГАКК) зноў абвесціў аб адкрыцці перакладчаскага конкурсу імя святога Іераніма.

Конкурс адкрыты для наступных асоб і арганізацый:

  • Штатные бягучыя і былыя працаўнікі ААН з любых аддзелаў, незалежна ад дзейнасці, тыпу кантрактаў альбо месца працы;
  • Дэлегаты з любых акрэдатаваных місій ААН;
  • Студэнты ўніверсітэтаў-партнёраў і ўніверсітэтай, якія падпісалі мемарандум аб узаемаразуменні.

Урывак для перакладу для ўдзельнікаў, якія працуюць у англійска-іспанскай моўнай пары, мае назву “Don de lenguas”. Урывак для тых, хто перакладае на арабскую, кітайскую, французскую, іспанскую ці нямецкую мовы – гэта тэкст на англійскай мове пад назвай “We are only one day apart in age, but our generational differences killed our relationship”.

Удзельнікі павінны адаслаць свой пераклад ў лісце, які пазначаны ніжэй (не трэба далучаць файл да ліста), разам з формай рэгістрацыі. Тыя ўдзельнікі, што працуюць у ААН па кароткатэрміноваму кантракту, павінны пакінуць уласны адрас электроннай пошты, каб з імі маглі звязацца арганізатары.

Удзельнікі могуць запампаваць перакладзеныя тэксты і форму рэгістрацыі на старонцы РЭГІСТРАЦЫІ.

Пераклад трэба адаслаць на наступны адрас электроннай пошты да 31 студня 2017 года: SJTC_DGACM@un.org разам з формай рэгістрацыі.

Вынікі будуць ацэньвацца камітэтам з двух ці трох судзей для кожнай моўнай пары. Суддзі будуць звяртаць асабістую ўвагу не толькі на дакладнасць перадачы сэнсу, але ж і на дакладны пераклад усіх адценняў і стыля тэкста-арыгінала. Як і раней, кожнаму перакладу будзе прызначаны нумар, каб забяспечыць ананімнасць падчас выбару пераможцы. Імя ўдзельніка не будзе выкарыстоўвацца па гэтых жа прычынах. Імёны пераможцаў будуць абвешчаны падчас узнагароды, якая будзе праводзіцца ў штаб-кватэры ААН у Нью-Ёрке, вясной 2017 года. Дакладная дата будзе абвешчана ў належны час.

Жадаю поспеху ўсім удзельнікам!